Breaking News
Loading...
16 Şubat 2014 Pazar

teyzemin kızıyla sikişimiz

Merhaba sex düşkünü dostlarım..Bende sizlerden biri olarak kendi hikayemi paylaşıp rahatlamaya geldim.Adım Selim.. Bende boşalmayı ve boşaltmayı çok severim benim için illa birisiyle yatmak gerekmiyor oral sex,anal sex,saxo çektirmek sevişmek ve ya da sohbet etmek bunların hepsi benim hayatımda zevk almaya güzel birer sebep..Ve bana gelince 19 yaşındayım 1.70 boyunda 70 kiloyum vücudum bayanların ilgisini çektiğinden mi dir bilemiyorum cinsel istekler aldığım veya arkadaşlıklar kurduğum oldu..Hikayeme gelince nişanlım iri göğüslü dolgun kalçalı 1.60 boylarında sex düşkünü birisi..Ve kuzenim serap o da 1.65 boylarında 20 yaşında tam bir sarışın afet yıllardır onunla sevişme düşüncesiyle hayal kurarak uyurdum..Bir gün odam da yine bir bayanla sanalda sohbet ederken birden odama geldi tabi bir yandan da film izliyorum o halde görününce bi panikle hemen kapatmak istesem de göründü bir kere,sonra olan biteni anlattım hoşuna gitti –Eee hadi devam et dedi.. Ben bayan arkadaşımla sohbet etmeye devam ettim kuzenimde yanımda hem de konuşulan sex sözcüklerinin hoşuna gittiğini görmek beni daha bi azdırıyordu.Sanalda görüştüğüm arkadaşımın kocası gelince çıkmak zorunda kaldı ve kuzenim -Brz önce izlediğin filmi aç bende merak ettim dedi.Filmi açtım 2 bayan 1 erkek mutfakta sevişiyorlar adam birisiyle sevişirken diğer kadın adamın penisini delirmiş gibi yalıyordu..Tabi biz bunu izlerken benim şorttan dimdik gözüken sikim serap’ın dikkatini çekti yan yan baktı gülerek bende hiç saklamaya felan çalışmadım benimde hoşuma gidiyordu bakması sonra dayanamayıp –Göğüslerine bi kere dokunabilir miyim dedim.. --- Niye hiç mi göğse ellemedin bu zamana kadar ? dedi.. Bende –Seninkiler kadar dik ve güzeline rastlamadım tadına bakmak istiyorum korkma kızlığına dokunmuycam diyerek göğüslerini avuçlarıma aldım deli gibi okşuyor sıkıyordum,5-10 dakka sonra tişörtünü kaldırıp memelerini südyenden dışarı çıkartıp uclarını emmeye başladım deli gibi hem yalıyor hem emiyordum dilim meme uçların da daireler çiziyordum göğüslerinin tadıyla çıldıracak gibiydim biraz daha devam ettikden sonra amını pantolonun üstünden okşamaya başladım oda gülerek saçlarımı okşuyordu hem göğüslerini yalayıp hemde amını okşuyordum hiçbir şey demiyordu oda zevk almaya başladı.Ayağa kaldırıp pantolonunu indirdim ve hemen kalkıp kapıyı kilitledim arkamı döndüğümde üzerinde sadece südyeni kalmıştı hemen yanına gelerek yarım kalan yerden devam ediyor çılgınca amını okşuyordum iyice zevk almaya başlamıştık ben amını okşarken şortumu indirip sikimi eline verdim avuçladı ve sıvazlamaya başladı hem sevişiyor hem birbirimizi okşuyorduk..Yatağa uzanmasını istedim ve uzandı bende yanına uzanarak göğsünün birini ağzıma aldım ve amının o güzel püf noktasını okşamaya başladım zevkten çıldırdı gözleri kapalı titreyerek zevk doruklarına çıktı ellerim zevk suyundan daha da kaygan ve hızlı hale geldi –ohhhhh daha hızlı lütfen ımhhhhhh yanıyor bütün vücudum nolur daha hızlı yalvarırırm kızlığımı al diye yalvarıyordu..Ben daha da hızlandım ama sonucunu düşündüğüm için kızlığına girmedim daha da hızlanarak zevk çığlıkları attırdım zevk suları kalçalarına doğru akıyordu amına inerek yalamaya dilim ile püf noktasını yalmaya başladım ben emdikçe o çığlıklar atıp -yala bitanemm ohhhhhh yalvarırım yala..-amımdan sikmiyosan götüme gir sikkk beni erkeğimmm diye bağırıyordu..tekrar elimi atıp hızlı hızlı okşarken inleyerek boşaldı ama durmaya niyetim yoktu benim belli oda doymamıştı hemen domalmasını istedim önümde domaldı ve kalçalarını iki ye ayırarak girmemi bekledi biraz okşadıktan sonra sikime biraz krem sürüp yavaşça soktum ilk sefer ahhhhh diye ses çıkartınca –aıcımı? dedim –Hayır sen devam et lütfen bebeğim dedi .. Şaşırdım ama yavaş yavaş sokmaya devam ettim biraz zaman geçince artık hızlan lütfen erkeğim dedi ben daha da hızlandım –Ohhhhhh harikasın sokkkkkk daha da sokkk ohhhhh ımhhhhh hadi hepsini sok diyordu..
Ben bunlara daha fazla dayanamayıp inleye inleye boşaldım..ama Serap sikimi sıvazlayarak 2-3 dakka içinde tekrar dimdik hale getirdi yıllardır Serap ın hayaliyle yanıyordum kaldımız yerden devam ederek sikimi tekrar soktum ve 10 dakika öle sikiştik ten sonra Serap ı sırt üsüt çevirdim bacaklarını omzumu alıp sikimi Serap ın poposuna tekrar soktum ben soktukca serap –hadiii daha hızlı diyordu ben hem göğüslerini yalıyor hem Serap a geçiriyordum Serap ta bende çok zevk alıyor hatta uçuyorduk..Bi müddet sonra ben yatağa yan uzandım Serap ta sikimin önüne yan uzandı tekrar arkasına sikimi geçirdim hem göğüslerni avuçladım okşuyordum hem yandan yandan arkasına girip çıkıyordum 5 dakik böle girip çıktıktan sonra sikimi çıkartıp hemen Serap ın göğüslerine doğru uzattım sıvazlıyarak göğüslerine akıttım diğer gün buluşmaya plan yaptık ve giyinip duduklarıma bir öpücük kondurup çıktı nişanlım öğrendi ama olsun : ) Tanışmak isteyen bayanlar olursa msn adresimi yazıyorum msn den yada kameradan görüşebilirz,tanışabilirz,sohbet edebilirz biribirimize bi şeyler danışabilirz.Evli,bekar,dul fark etmez önemli olan arkadaşlık..Bende kendime arkadaşlık kurabileceğim insanlarla tanışmak istiyorum.. Msn adresim: selim_kalkan0001@hotmail.com facebook adresim de selim kalkan.. genel olarak sürekli açık olurum..herkeze iyi günler..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer