Breaking News
Loading...
16 Şubat 2014 Pazar

kuzenımı siktim!

öncelikle soylemeliyimki bu anlatacaklarım tamamiylegercektir sadece isimleri degisireceyim o kadar.

ben 16 yaşında 18 bucuk penise sahip, geniş omuzlu yakışıklı bir erkek biriyim.kuzenim büsra ise 17 yaşında buyuk boy göğüslere sahip dolgun götlü seksi bacaklı bir kızdır. büsrayla araımz okadar iyidirki evde tek oldukmu ikimizde iç çamasırıyla gezeriz ve bu beni azdırmıştır hep!

hava cok sıcaktı bende büsralardaydım evde kimse yoktu. büşra uyumustu ve ben büşrayı sikmek için planlar kuruyodum. büşranın odasını gittim ve korka korka çekmecelerine bakmaya başlaım bir tanga bir prezervatif arıyordum. en alttaki çekmecenin sag arka tarafına saklanmiş olan gecikdiricili przervatif kutusunu gorunce cok mutlu oldum bir anda:D hemen gittim mutfağa kolanya aldım peçeteye doktum ve büsradının odasına gittim ve kapı caldı!!! cok korkmustum ve hemen kıyafetlerimi giyinmiştim kapıya gittim ve gelen sultan ablamdı oda kuzenimdir ama tam orospudur benim büşralarda oldugumu duymuş ve hemen büşralara gelmiş bna sordu büşra nerde diye uyuyor dedim iyi ozaman dedi ve baş örtüsünü cıkartıp soyunmaya başladı bnde o sırada soyunuyordum artık sultan orospumla opüşmekten bıktıgım için direk göğüslerine yapıstım ve emmeye basladım. cok güzel kokuyordu gogusleri daha amına sokmadan boşalmistım bunu goren sultan abla hemen agzına aldı ve tekrardan buyutmeye calıstı benim asker zaten dunden razı 1-2 dkka içinde kalktı daha once hiç gotten sikmemiştim sultan ablamı ona sordum karıcım gotundende sike bilirmiyim diye oda cok acır falan dedi ama bn ikna ettim ve hemen kotunu bebe yagıyla yaglayıp sokmaya calıstım ilk sokusum yavasta kokune kadar sokmaya calısıyorum. fazla bagırmamıstı suana kadar ama kökleyememiştimde kendimi geri cekip butun gucumle yuklendim ve gotune kokune kadar soktum. oylebir bagırıyorduki kulaklarım acımıstı bu sıradada büsra uyanmış ve yanımıza gelmişti bizi o halde gorun oda azdı ve bize katıldı bn hemen bir arkadaşı arayıp knka gel sna orospu buldum gel de sik hadi dedim cocuk kosa kosa geldi ve sultan ablamı sikmeye başladı bnde büşrayla yalnız kaldım tabi. kısa bir sure bakıştıktan sonra hemen dudaklarına apıştım ve deliler gibi opmeye başladım artık oda olyle bir azdı dayanamaz oldu ve sudyeniyle donunu indirdi yarm saat kadar yiyştikten sonra büşrayla ayrı odaya gectik ve kapı caldı gelen osman ve kamildi dedim sizi kim cagır salih burda karı sikiomus ona geldik dedi bnde tamam girin deyip odalarına soktum yani sultan ablama 3 kişi sikiyordu. yanlarından cıkıp büşranın yanına gittim ve hemen agzına vermeye başladım cok guzel yalıyordu agzına bosalmıstım buun döllerimi yutuyor hiç bir damlasını ziyan etmiyordu orospu agzına birazdaha aldıktan sonra bnim asker yine ayaklandı ve prezervatifi takıp amına gitmeye başladım sıktıgım hiç bit am bu kadar sıcak degildi! prezervatif gecikdiricili olmasına ragmen 5 dkkada boşalmıştım bn ama son bir posta daha atmak istiyordum hemde içirdeki 3 kişiyle aynı anda! kamil salih ve osmanı cagırdım hemen büsrayı sikmeye başladılar bn gotune salihle osman amına ve kamilde agzına veriyolardı salihle osman prezervatif takmaişlardı buyuzden hamile kalma riski cok yuksekti ama büşra bunu hiç umursamıyordu. okadar zevk almıstıkı babasının yatatagını resmen boşala boşala göl etmişti herkez son bir kzdaha boşaldıktan sonra evlere dagıldık.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer