Breaking News
Loading...
4 Şubat 2014 Salı

Adamların Bizi Sikeceğini Anlamıştım

İki tanesi çekimser kalıp yere oturduklarında,diğerleri zehrayla bana yaklaştılar.Pis mendilleriyle ağzımızı bağladıktan sonra biri zehranın eşofmanının altını aşağı çekti.Gördükleri manzara adamları iyice ateşlendirmişti sanırım.Zehra 25 yaşında uzun boylu balık etli çok güzel fiziği olan bir kızdı.Adam zehranın kilodunu bir hamlede yırtıp çıkardı ve onu belden aşağısı tamamen çırılçıplak bıraktı.Çırpınıyordu ama yapabileceği bir şey yoktu.Nerdeyse iki metre boyunda çok iri yarı biriydi.Gözlerini zehranın bembeyaz baldırların dan ayırmadan kemerini çözüp pantolonunu ve donunu çıkardığında gözlerime inanamadım adamın erkeklik organı çok büyüktü,ve tam erksiyon vaziyetteydi.Ortasından tutmuş sıvazlarken bile penisinin kafasına kadar olan kısmı 20 cm vardı sanırım.Adam zehranın yanına gelip kızın bacaklarını yerden kesti.Önünde sallanan kocaman yarağını zehranın amına dayayıp yavaş yavaş kızın içine sokmaya başladı .Kızın canı çok yanıyordu ,gözleri yuvalarından fırlamış yanakları kızarıp şişmiş vaziyette hiçbir şey yapamadan adamın kucağında aşağı yukarı gidip geliyordu.İyice hızlanan adam,tıpkı tren pistonu gibi zehraya sokup çıkarırken ağzındaki mendili çıkarmasıyla zehranın adamın dudaklarına yapışması bir oldu.Gözlerime inanamıyordum,kız kendinden geçmiş vaziyette adamın yanaklarını,dudaklarını emip duruyor,tadını çıkarmaya çalışıyordu.Öteki adamda bana yaklaşıp memelerimi avuçlayıp kabaca sıkmaya başlayınca bütün gücümü toplayıp dizimle bacak arasına vurdum ,ellerini önünde tutarak yere yuvarlandı.çok acımıştı herhalde.Peş peşe savurduğu küfürlerle kemerini çıkarıp rasgele bana vurmaya başladı.çığlıklarım hiç umurunda değildi,tekrar bayılmışım. Kendime geldiğimde toprağın üzerinde çırılçıplak olduğumu ve etrafımda üç adamın olduğunu gördüm.Hepsi anadan doğmaydı ve ben çok halsizdim.Üzerimde altı tane el üç tane ağız büyük bir hızla çalışıyordu.Biri amımı ağzına almış,biri memelerimi diğeride dudaklarımı yalamaya çalışıyordu. tepki verecek durumda değildim .Bir tanesinin içime girdiğini hissettim.inleye inleye içime girip çıkarken dudaklarımı öpen doğrularak sikini dudaklarıma sürtmeye başladı.Pis aletini yalamamı istiyordu.Bütün gücümle çenemi kilitlediğim anda adamın tokadı yüzümde patladı.Çığlığımla penisini ağzıma sokması bir oldu.Yala şunu kaltak diye bağırıyordu.Nefes alamıyordum.Saçlrımdan tutup dibine kadar ağzıma sokup çıkarıyordu.Göbeğimi ,göğüslerimi hayvanca sıkıp duran diğer adamda mememin ucunu yalarken dişlerini fazla geçirince gözlerimden yaşlar boşaldı,ama hareketlerinde bir değişiklik olmadı.Ağzımdaki sikten boğazımdan aşağı pis tuzlu terli spermlerin aktığını hissediyordum.Öbür adam da boşalınca diğeri onun yerine geçip bacaklarımı omuzuna alarak sikmeye başladı.Bitsin istiyordum ama bitmiyordu.Oda boşaldıktan sonra bir süre mola verdiler.toprağın üzerinde boylu boyunca yatıyordum .Hafifçe kafamı çevirince zehrayı gördüm.Adam yere uzanmış bu herifin kucağında zıplayıp duruyordu.Bu ne orospu bir kızmış diye düşünürken,adamın biri yanıma gelip yere uzandı ve üstüne çıkmamı istedi.Dimdik olmuş yarağın kafasından aşağı oturduğumda diğer bir köpekte arkama geçip kemikleşmiş sikini arka deliğime dayadı.Artık hiç itiraz etmiyordum,yırta yırta arkamdan içeri girip alttakiyle büyük bir uyum içinde beni sandöviç pozisyonunda sikmeye başlamışlardıki birden bu işten keyif aldığımı hissttim.Farkında olmadan gevşemiş ve inlemeye başlamıştım.Altımdakide iki eliyle göğüslerimi avuçlamış yalıyorken.Üçüncü adama tebessüm ettim.Kalkıp yanımıza geldiğinde pozisyonumu ayarlayıp alatinin ucuna küçük öpücükler kondurup sonra büyük bir keyifle emmeye başladım.Adamlar daha işlerini bitirmeden ben üst üste orgazm oldum.Hepsi halinden memnun soktukları deliklere boşalıp rahatladıktan sonra,beni bıraktılar.Zehranın da işi bitmişti. Eşofmanlarımızı giydik. Reisleri olan adam şikayetci olacakmısınız dediğinde hayır dedim.onlarda burdan daha ağaç kesmiyeceklerini söyleyip söz verip gittiler.Üçlü seksin tadı damağımda kalmıştı,

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer