Breaking News
Loading...
17 Mayıs 2014 Cumartesi

Anneme YAKALANDIM

Herkese marhabalar. Ben bursadan 21 yasında kadın kıyafetleri giymekten hoslanan bir erkegim. Kücük yaslardan beri annemim kıyafetlerini giyerdim. özellikle annemin kıyafetlerini tercih ediyorum çünki annem çok çok sexsi kıyafetler giyinebilen bir kadındır 41 yasında olmasına ragmen çok iyi bir vücuda sahiptir ve devamlı formunu korumaya çalısır annem yönetici sekreteri olarak bir sirkette çalısıyor. Geneldede sabhaları evde olmuyor bende rahat rahat giyinip evde dolasıyorum tabiki. Birgün yine uyandım ve dusa girdim bi güzel yıkandıktan sonra annemin odasına gidip kendime o gün için kıyafet bakmaya basladım. Inanın o kıyafetler içinde o kadar rahat hissediyorum ki kendimi dünyalar benim oluyor. Siyah jartiyer seti(gül işlemeli jartiyer çorapları;siyah dantelli bir tanga;ve siyah sütyen)giydim. üstüne beyaz saten gömlegini,altımada siyah dar dizüstü derin bir yırtmacı olan etegi giydim. Sonrada basladım makyaj yapmaya hafif tonlarda bi makyaj yaptım ve annemin kızıl renk perugunu ve seffaf çerçeveli gözlüklerini taktım ve bi sigara yakıp evin içinde dolaşmaya başladım annemin mesai saatinin bitmesine çok oldugu içinde kapıyı içerden kilitleme geregi duymadım. Ben evin içinde annemin topuklu terliklerinide giymiş kırıta kırıta dolasırken birden kapı açıldı ve annem içeri girmişti. Ben donup kaldım annemde öyleydi. 2-3 dk birbirimize baktık ve annem yanıma geldi. Bana oturmamı söyledi. Oda karsıma oturdu ve bana sigarasından uzattı kendide bi sigara yakarak bana hiç beklemedigim bi soru yöneltti. Ilgin kıyafetlere karsı mı yoksa bana karsımı dedi. Bende sadece kıyafetlere oldugunu söyledim ve bana hiç bir erkekle birlikte olup olmadıgımı sordu bende hayır dedim. Annem gayet olgun davranıp beni anlamaya çalısıyordu herzamanki gibi. Bir saat kadar konustuktan sonra annem durumu tamamiyle anladı ve beni arık bu sekilde kabullendigini söyledi bende çok mutlu olmustum. Annem dusa girdi bende hala onun kıyafteleri ile tv seyrediyordum. Annem dustan çıktıgında bir baktım üzerinde sadece siyah tül bir gecelik ve siyah dantelli bir kilot vardı. Gögüsleri ortadaydı ve çok dik ve dolgun gögüsleri vardı bana arkasını döndügünde de muhtesem bi kalçasının oldugunu farkettim hiç ona alıcı gözüyle bakmamıstım o yüzden bu kadar sexsi oldugunu ilk defa farkettim. Geldi yanıma oturdu ve gömlegimin dügmelerini actı ve sütyenimi asagı çekerek küçüçük gögüslerimi yalamaya basladı çok sasırmıstım ama çokda zevk alıyordum. Etegimin altına elini sokarak deligime dogru ufak ufak baskılar yapıyordu. Gömlegimi ve etegimi çıkardı ve beni yüzüstü yere uzattı ve popomun üstüne oturdu. Ensemden baslayıp kalçalrıma kadar her yerimi yaladı içim çekiliyordu çok zevk alıyordum. Sona kalçalarımı ayırıp kılsız popomun deligini yalama ve çok güzel oldugunu söylemeye basladı. Hem yalıyor hemde bi parmagını sokuyordu içime gerçekten muhtesem zevk alıyordum. Tangamı çıkardı ve benden domalmamı istedi bende annemin dedigini yaptım. Annemin elinde bir anda bir vibratör gördüm herhalde kendisinindi. Onu yalamaya basladı çok istekli yalıyordu. Ve benim içime ittirmeye basladı hem yalıyor hem ittiriyordu annemin yalaması sayesinde içime zorlanmadan almıstım annem alttan sikimi kavrayıp vibnratör ile beni sikmeye basladı. Sonra beni sırt üstü yere yatırdı ve kendisi ayaga kalktı. Sonra basımın oraya geldi ve geceliginin altından kilodunu çıkardı ben bunları yerden seyrediyordum ve muhtesem bi görüntü oluşuyordu. Annem amını azıma getirecek sekilde üstüme oturdu ve büyük bi baskıyla amını yalattırıyordu bana. Bi müddet yaladıktan sonra annem biraz geri gidip sikimin üstüne oturdu ve zıplamaya basladı. Amı su içindeydi. Sonra ben anneme domalmasını söyledim oda ellerini koltuga dayadı ve dizlerinin üstüne çöktü. götü tam karsımdaydı o amından sikecegimi düsünürken benim ilgimi göt deligi çektigi için birden oraya yüklendim ve sikimi tek hamlede köküne kadar soktum. Annem bi çıglık attı ve kalçalarını ileri geri yapmaya başladı asırı derece zevk alıyordu nefes alısverişleri bunu belli ediyrdu. Ben artık dayanamayacak bosalacaktım annemin içinden çıktım ve sırt üstü yere uzandım. Annem vibratörü tekrar içime soktu ve sikimi yalamaya basladı. Hem ileri geri yapıp beni sikiyor hem sikimi çok iştehlı bir sekilde yalıyordu ben daha fazla dayanamayıp annemin azına bosalmaya basladım annemde her damlayı yutmaya yalamaya çalısıyordu. Sikim inene kadar devam etti yalamaya. Artık annemle gecirecegimiz güzel günler baslamıstı. Ertesi gün alısverişe çıktık beraber ve birsürü yeni kıyafetler aldık. Evde çok mutlu oluyoruz ikimizde bir an önce eve gitmek için can atıyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer