Breaking News
Loading...
20 Mayıs 2014 Salı

Hepsi benim kocam oldu-3

Benim arkamdan da yeni erkeğim yürümeye başlamıştı. Yolda yürürken sanki biri içimi görecekte herkesin ortasında orospu azmış çırılçıplak sokaklarda yarak arıyor diyecekler diye düşünüyordum. Ama kendimde çaktırmadan yürürken erkeklerin önlerine bakıyordum. Acaba biri farkedecekte aleti kabarıklaşacakmı diye ama düşündüğüm olmamaıştı. Tek başıma Mor Sokaktaki üniversitelilerin takıldığı bir cafeye oturdum. İnanın kimsenin dikkatini dahi çekmemiştim. Hayretler içerisinde arkamdan da kayınpederim gelerek yanıma oturdu. Nasıl dedi hemen heyecanlımı. Hemde çok, daha önce neden denemedim ben bunu acaba diye sordum ona. Bundan sonra deneyeceğin o kadar çok şey olacakki yeterki sen benim dediklerime harfiyen uy. Dediğinde hemen tamam demiştim. Bu onu güldürmeye yetti. Ve ardından sen ne kadar azgın bir kadınmışsın da ben yanımdaki azmışın tadına bakmakta bu kadar geç kalmışım dedi. Bende oğlun alıştırdı babacığım. Oğlun hergün hergün alıştırıp birden çekip gidince bende arar oldum. Anlıyormusun beni. İyiki de sen beni zorladın böyle bir ilişkiye yoksa kadınlığım 14 ay daha Okan ı beklemeye dayanamayabilirdi. Tamam diyen kayınpederimle oradan çıkarak arabamızı koyduğumuz katlı otoparka çıktık. Öğle olduğundan kimseler yoktu. Tam arabanın yanına gelmiştikki kayınpederim arka bagajda bir şey var alalım birlikte dediğinde tamam dedim. Bana anahtarları verdi aç bakalım dedi. Bende açmak için eğildiğimde domalmıştım. Birden pardösümü belime kadar sıyırıp fermuarını indirerek kalkmış yarağını sulanmış amıma dayadı. Bende bekleme sok içime demiştim. Ve pompalamaya başladı. Hayatımda ilk defa yataktan başka bir yerde hemde halka açık bir yerde beceriliyordum. Her an bir araba gelebilir veya arabasını almaya biri gelebilirdi. Yakalnma korkusuylamı bilemiyorum, yoksa o naın etkisiylemi ikimizde çok kısa aralıklarla önce ben boşaldım sonrada o hemen amımdan çıkarttığı yarağını arkamızdaki duvara tutarak fışkırdı. Bana eğil ve kalanları yala dedi. Bende ilk defa döllü bir yarağı ağzıma aldım. Hafif ekşimsi bir tadı vardı ve kokusu çok değişikti. Ama bir yerlerde duyduğum bir şey vardı. Erkeğin dölleri kadının güzelleşmesine yardımcıymış. Bu yüzden ilk defa dilimdeki dölleri hafifçe yuttum tadı fena değildi. Kayınpederim alış küçük fahişem döl yutmaya ben
sana ne döller yutturacağım bak demişti. Nasıl yani dediğimde sen yarağa doyacaksın bende fantazilerimi senle gerçekleştireceğim dediğinde tamam baba ama annem ne diyecek bu işe dediğimde hayatımdaki en şok edici şeyi duymuştum. Yavrum annen zaten bunları yapıyor biz bazı şeyleri çoktan aştık ama oğlum ve sana çaktırmamaya çalıştık. Zaten annende şu anda ablanın yanında değil. Benim çok yakından tanıdığım bir akrabamız var. Randevu evi var Bursa da orada çalışıp gelecek yani 10 gün her türlü yarağı yiyip gelecek ve dölle banyo edecek dediğinde ağzım açık kalmıştı. Sapık bunlar diye düşünmüştüm ama içimden sonra benimde onların içerisinde olduğum aklıma gelmişti.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer