Breaking News
Loading...
26 Mayıs 2014 Pazartesi

Sert sikiş

Merhaba ben 20 yaşında, 175 cm boyunda, 75 kiloda bir delikanlıyım. Ben arkadaşlar arasında hep sex ile yatıp kalkan biri olarak düşünülürüm. Çünkü okul yıllarımda hep sınıfta masturbasyon yapmışımdır. masturbasyon yaparken hep kendime yakın olan insanları düşünürdüm. akraba, komşu vs.. Birgün dayımın kızının bir ödevi nedeniyle biraraya geldik. Adı Derya. Derya 17 yaşında **** son sınıf *******siydi. Ben evin tek çocuğuyum. Annem ve babam`ın olmadığı bir gün Derya ödevi için bize gelmişti. Bende hemen bilgisayarı açıp internette ödevini araştırmaya başladım. Onun üzerinde okul kıyafeti benimse eşofmanlarım vardı. internette dolaşırken çıplak bir resim karşımıza çıktı. Derya bir anda şaşırdı ve ***8220;oha***8220; dedi. bende ***8220;ne oldu dedim***8220;. Derya ***8220; adamın şeyine baksana nekadar büyük ***8220; dedi. Benim ise sikim olaftan sonra dimdik olmuştu. eşofmanımdan baya belli oluyordu. ***8220;istersen sana sikimi göstere bilirim, ondan daha büyük***8220; dedim. Hiç sesini çıkarmadı, biraz utandı ama halinden görmek istediğini anlamıştım. Bende eşofmanımı ve kilodumu sıyırıp dimdik olmuş sikimi gösterdim. Oda hiç tereddüt etmeden sikime dokundu. Bende onun gömleğini siyırdım ve südyenini çıkarıp memelerini yalamaya başladım. Sonra hadi sıra sende aç bakalım dedim. oda hiç tereddütsüz eteğini sıyırıp kilodunu çıkardı. bende hemen amını yalamaya başladım, sımsıcaktı. Hiç sevişip sevişmediğini sordum. ***8220; sen işine bak merak etme***8220; dedi ben bu söze baya şaşırdım. Çantasının içinden prezervatif çıkardı ve sikime taktı. Şimdi herşey hazır dedi. Bende amına sokmaya başladım yaklaşık 2 saat sikiştik. sonra duş alıp evine gitti. o günden sonra her fırsatta sikişiyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer