Breaking News
Loading...
13 Mayıs 2014 Salı

Dayımın Oğlu Kızlığımı Bozdu...

Ben Duygu 20 yaşında vücut yapısı güzel bi bayanım
hikayeme geçim bundan 2 gün önce dayımlara gittik dayımlarda herkes vardı ve bi ara bi yerden haber geldi ve herkes gitti evde ikimiz kaldık o bilgisayarın başındaydı bende bi kontrol edim dedim ve yanına uğradım arkadaşlarıyla chatleşiyodu bana dediki ses gelimiyor bi yeremi gittiler evet dedim o gün üzerimde mine etek ve buluz vardı dayımın oğlu Emre 180 boylarında mavi gözlü yakışıklı bi *****tur. 19 yaşında devamlı bacaklarıma bakıyordu ve ben farkındaydım aşağı indim ve tv izliyordum 5 dk geçmeden oda indi ve yanıma oturdu hiç birşey demeden bacaklarımı okşamaya başladı ne yapıyorsun dur dedim dinlemedi dudağımdan öpmeye başladı ve elini amıma sokmaya başlayınca bende tahrik oldum ve bende istek çoğaldı ve 2-3 dk seviştik bi ara sende istiyorsun dedi bende sana kim hayır der diyerek pantolonunu indirdim ve yarrağını yalamaya başladım yarrağı 18 cmdi. Yaladıktan sonra beni kucağına alıp odasına götürdü amımı yalamaya başladı bisüre sonra yavaş bir şekilde amıma sokmaya başladı ben korktum tabi sonra 5 dk sonra kan
geldi ve kızlığım gitmişti kanı temizledik ve seviştik sonra götten sikemeye devam etti o kadar zevk alıyordum ki sabaha kadar sürse bırakmazdım sonra suratıma akıttı saat 22:30 gibiydi ben dedim ki gelirler şimdi toparlanalım o karşı çıkamadı ve üstümüzü giyindik, kapı zli çalana kadar seviştik elleştik işte yarın onlara gidicem ve onu zevkten öldürecem. :kahkaha: Netten Alıntıdr

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer