Breaking News
Loading...
5 Şubat 2014 Çarşamba

Seks Makinam Oldu Benim

Yaklaşık 4 yıl önce ulusal bir şirketler grubunun erzurum bölgesi şirketinde muhasebe finans müdürü olarak işe başlamıştım. Mutsuz sayılabilecek bir
Seks Hikayeleri
evlilik yaşadığım için eşimi ve çocuğumu yanımda getirmemişişyerime yakın bir ev kiralamış, bekar yaşamaktaydım. Kiraladığım evin bulunduğu sitede yaşlıca bir kadın sabah evden çıktığım zaman beni yakalayıp işsiz bir kızı .

olduğunu ve benim bir şirkette muhasebe müdürü olduğumu duyduğunu ve

mümkünse kızına bir iş ayarlamamı rica etti. Bende kendisine kartımı vererek kızını öğlenden sonra şirkete göndermesini ve benimle görüşmesini istedim. Servisimde çalışan elemanların tamamı erkek olduğundan bir sekreter almayı düşünmüş ama genel müdürün değişeceği haberini alınca bu konuyu ertelemiştim. O

gün öğlenden sonra elemanlardan biri bir ziyaretçim olduğunu söylediğinde gelenin yaşlı kadının kızı olduğunu anladım. Odama geçerek kendisini içeriye almalarını

söyledim. Içeri girdi kendini tanıttıktan sonra oturmasını istedim. Yasemin 16 yaşında liseyi bitiremeden terketmiş çok zayıf ve ilgi çekmeyecek kadar çirkin bir kızdı. Fakat mükemmel bir diksüyonu olması tam aradığım sekreter .

diye düşünüp. Kendisine bir özgeçmiş ile ilgili evraklardan oluşan bir dosya ile ertesi gün gelmek üzere gönderdim. Yasemin işe başladı ve aradan 2 ay gibi kısa bir süre içerisinde işi

kolayca kavradığı gibi giyiminden kuşamına herşeyi değişti. Hatırlanırsa eğer bankaların battığı ve ekonomik krizin yoğun olarak yaşandığı o günlerde gerek iş yoğunluğundan ve gerekse işyerimin şehir merkezine uzaklığından bir türlü cinsel ihtiyaçlarımı gidermek gibi faaliyetleri yerine getiremediğimden çok ama çok sıkıntı yaşıyordum. Bir sabah evden çıkıp şirket aracını beklerken yasemininde dşarıda beklediğini gördüm. O güne kadar yasemini hiç alıcı gözle bakmadığımdan olsa gerek yaseminin giydiği dar pantolonundan belli olan küçücük kalçaları ve külodunun izi beni çok ama çok etkiledi. Inanamıyordum uzun çirkin bir suratı olan göğüsleri bile sütyensiz olarak dolaşmasını sağlayacak kadar küçük olan bu kızın nasıl olurda böylesine çekici kalçalara sahip olabilirdi düşünemiyordum. Beraberce şirkete gittik ve şirketin ikinci bir merkez talimatına kadar faaliyetlerini durdurduğu haberini genel müdürden öğrendim. şirket çalışanlarına durumu izah ettikten sonra genel müdürü istanbul merkeze yolcu edip şirketin depo ve idari binasında çalışan elemanların maaş ödemelerini yaparak şirketi boşalttım. Yasemin bu işlemin ne kadar süreceğini sorması üzerine endişelenmemesini sekreter olarak işine devam edeceğini söyleyerek kısa bir süreliğine dışarı çıktım. Geri döndüğümde yaseminin masamda duran bir resme bakmak için masama doğru eğildiğini o müthiş kalçalarının dahada belirginleştiğini gördüm. Uzun zamandır. kadınsızlık başıma vurmuş olsa gerek gözlerimi kalçalarından alamadım. Ne yapıp edip bu kalçaların tadına bakmalıydım. Onu doyasıya emerek dilimle becermeliydim. Ben yaseminin kalçalarına bakarak bunları düşünürken; masamın arkasında duran panodan benim yansımamı farkeden yasemin nereye baktığımı

anlamış olsa gerek hemen bana dönerek durumu dü
zeltti. Ben şirkette kalanları telefonla sormasını isteyerek şirketin soğuk hava deposunda kalan son parti malları sayacağımı ve onların tesbitini yaptıktan sonra merkeze göndereceğimi söyledim. Halbuki şirketin tüm depolarındaki mallar neredeyse on gün önce

tükenmişti. Ben idari binadan çıkarak soğuk hava deposuna doğru yola koyuldum. Niyetim bana telefonla ulaşmasını sağlamak soğuk hava deposundaki telefonu meşgul bırakarak onun yanıma gelmesini sağlayacaktım. Ve depoya kilitleyip istediğim herşeyi ona yapacaktım. Bütün bunları yaparken deponun telefonunun acı acı

çaldığını duydum bilerek cevap vermedim yasemin olduğunu biliyordum. Yaklaşık on dakika bekledikten sonra yaseminin idari binadan çıkarak depoya yöneldiğini gördüm. Hemen deponunu tavan askılıklarından birine ipi geçirerek hazırlık yapmaya başladım deponun elektronik ana kapısısın kumandasını hazır tutarak içeriye girmesiyle kapıyı

kilitledim. O bunu anlayamamış bir yandan arkasından kapanan kapıya bir yandanda bana bakarak kumanda odasına doğru yürüyordu. Içeri girdiğindeayakta durduğumu

ve erkekliğimin uyanık bir şekilde pantolonumdan kabardığını görünce birden heyecanlanıp kapının neden kapandığını sordu. Bende ona açık bir şekilde onu arzuladığımı ve onu istediğimi söyleyince ağlamaya başladı kendisinin 16 yaşında olduğunu ve o güne kadar bir erkek arkadaşının bile olmadığını

söyleyerek odadan dışarı çıkıp depo içinde bilinçsizce koşmaya başladı ben yerimden hareket etmeden kaçmasının bir anlamı olmadığını istediğim herşeyi ona .

yapacağımı söyleyerek yerime oturdum. O ise neye uğradığını şaşırmış depo için ordan oraya koşuyor birşeyler yapmaya çalışıyordu. Ilginç bir şekilde

onun o hali beni daha tahrik etmiş ve odadan çıkmamı sağlamıştı. üzerine doğru ağır adımlarla yürürken nefesinin sıklığı beni tahrik ediyor erkekliğim yerinden fırlayacakmış gibi pantolonuma baskı yapıyordu. Köşeye sıkışmış ne yapacağını bilmez bir halde bana bakarken elimle gözyaşlarını silerek

bu durumdan kurtuluş olmadığını ve bu durumdan zevk alması gerektiğini hatırlatarak elimi gömleğinden içeriye soktum. Sutyensiz küçücük memelerinin varlığını bile

hissetmiyordum. Yaseminin kalp atışları hızlanmış neredeyse bayılacak gibi titriyor ve derin derin nefesler alıyordu. Gömleğinin düğmelerini çözerek omuzlarından geriye itmek

istediğim zaman yasemin erkekliğime doğru bir diz savurunca birden irkilip geri kaçtım ve birazdan yapacaklarımın ona zevk yerine acı vereveğini

söyleyerek iki tokat attım ve sürükleyerek daha önce ip bağladığım tavan askısının altına gelip ayakları yere basabilecek şekilde ellerinden tavana

astım. Kıvranıyor ama elleri bağlı olduğundan birşey yapamıyordu. Gömleğini üzerinden yırtar şekilde çıkarıp pantolonunun kemerini çözdüm. Fermuarını aşağıya indirdiğimde gözlerime

inanamadım yaseminin pamuklu bembeyaz bir külotu vardı ve kadınlığının kılları külotunun kenarlarından dışarıya taşıyordu. Pantolonunun tamamen çıkardıktan sonra vücudunu okşamaya koklamaya ve yalamaya başladım. Tam kadınlığının üzerine geldiğim zaman külotunun sidik koktuğunu farkettim anlaşılan ya alelacele tuvalete gitmiş temizlenmemişti yada .

gerçekten temizlik alşıkanlığı yoktu. Bu düşünceler beni daha çok tahrik ediyordu. Külotunu yana çekerek kıllı kadınlığını yalamaya emmeye başladım. Kıvranıyor yapmamamı haykırıyordu. Ben bundan daha fazla tahrik olamazdım. Kıllı kadınlığını emerken tedbiri elden bırakınca yasemin suratıma sert bir diz vurdu ve burnum kanamaya başlayınca çok sinirlenerek külotunu yırtarak üzerinden çıkarıp arkasına geçtim. Canımı yakmıştı ve banda onu götünden becererek intikam alacaktım. Yüzüm sildikten sonra arkasına geçip götünü yalamaya başladım o kendisini kasarak götünün her iki yanağını kapatıyor ve dilimin götüne

ulaşmasına izin vermiyordu. Bende ensesine bir yumruk atarak onu hareketsiz kıldım bayılmamış ancak hareketsiz kalmıştı. Dilimi rahatlıkla deliğine ulaştırabiliyordum. Ayağa .

kalkarak götünü ayırarak aletin kafasını deliğe dayadım. Yüklendim isede giremedim ne kadar yüklendiysem o bağırıyor bende dahada tahrik olup daha fazla yükleniyordum. Nihayet kafasını içine sokabilmiştim. öylesine dardıki ben bile acı çekiyordum ama kararlıydım o küçük götünü becerecektim. Yüklenmeye devam ettim her yüklenişimde biraz daha yol alıyordum oda bağırıyordu tamamiyle soktuğumda ise bağırmaktan sesi kısılmıştı. Gidip gelmeye başladım bir türlü

doymak bilmiyor gidip geliyordum. Nihayet sarsılarak içine boşaldım. aleti çıkardığımda alet kanla karışık pisliğe bulanmıştı. Buda çok çok hoşuma gitmiş ve eğilip deliğini yalamaya başlamıştım. Bir yendan akan kan ve ve onun pisliği harikaydı bir türlü doymuyor boyuna emiyor yalıyordum. Birden yaseminin sidikleyeceğini anlayarak önünü çevirip ağzımı kıllı kadınlığına dayadım. Ve ne kadar sidiklediyse doyasıya içtim bir damlasını bile yere düşürmeden çok inanılmaz bir duyguydu. Saatin kaç olduğuna bakmadan işime devam etmiş. Iki belkide üçkez götünü becermiştim. Artık yaseminde başına gelenleri kabullenmiş tepki vermeden sadece bekaretini bozmamamı hiç olmazsa bunu yapmam gerektiğini söyleyerek beni ikna etmeye çalışıyordu. Ben kıllı kadınlığını

gördükçe aletimin onada bir ziyaret gerçekleştirmesi gerektiğini söyleyip bacaklarını kaldırarak arasına girdim. önce kadınlığının üzerine sürtündüm. Bu arada kadınlığının ıslaklığıdikkatimi çekti belkide oda zevk alıyordu bilinmez. aletin başını bir iki küçük darbeyle kadınlığına soktum ve yüklendiğim zaman yaseminin çığlığı depoyu .

inletmeye başladı ama ben uyanan aletimi daha fazla bu harika şeyden mahrum bırakamazdım. Yüklendikçe yüklendim artık bağırmaktan vazgeçmiş canı yanmasın diye benim ritmime ayak uydurmaya başlamış ban eşlik ediyordu. Bir türlü boşalmak bilmeyen aletimden tam şüphelenmeye başlamışken birden yaseminin kendisini kastığını hissettim ve o anda sarsılarak içine fışkırdım. öyleki bacaklarından aşağıya kan ve döl karışımı sular iniyordu oda orgazm olmuştu.

Bu saatlerce sürdü aklıma yaseminin kan kaybedeceği hiç gelmemişti. Bir ara etrafıma bakındığımda etrafın gerçekten kan içinde kaldığını gördüm ve

ürktüm. Onun ellerini çözerek kucağıma alıp kumanda odasına götürdüm. Kumanda odasında bulunan ecza dolabından pamuk ve bandaş çıkarıp hem kadınlığına

hemde götüne tampon yapmak suretiyle kanamanın durmasını sağladım. Ben bu durumdan nasıl kurtulabileceğimi düşünürken yasemin çalışmasına devam etmesi şartıyla bundan

kimseye bahsetmeyeceğini ve gerekirse bundan sonra bana kadınlık yapabileceğini söyledi. Bende kabul ederek ona doyamadığımı ve kendisini sürekli istediğimi söyleyerek

evimin anahtarını onada verip eve gitmek üzere yola çıktık. Ancak saate baktığımda saat gece yarısını geçmiş ve hiç bir vasıta

kalmamıştı. Yürüyerek eve gitmek zorunda kaldık ve ben yasemin kucağımda taşıyarak evine bıraktım annesine gece mesaisine kaldığımızı depoda sayım yaptığımızı söyledik. Yasemin 7 ay sonra erken doğumla bana bir erkek çocuğu verdi hala beraberim. Nikahım yok ama o benim seks tanrıçam ona tapıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer