Breaking News
Loading...
9 Kasım 2013 Cumartesi

sevgilimle sikiştim korkuyorum

Yaklaşık 2-3 aylık bir yaşanmışlığımız beraberliğimiz vardı. Aradan zaman geçtikte yazdığı mesajlardan davranışlarından sexe ihtiyaç duyduğu belliydi. Zaman zaman bana fantazilerini anlatırdı bende hemen lafı değiştirir başka konuya girerdim. Üniversiteye gidiyordu. 3. sınıfa geçti ve kaldığı yurttan ayrılıp arkadaşlarıyla birlikte eve geçtiler. Zaman zaman bende evlerine gidiyordum. Ancak diğer arkadaşları da evde olduğundan herhangibir yakınlığımız olmadı.
Bir sınav haftasından sonra beni eve çağırdı . artık sınavlar falan da bitti gel kafa dağıtır 1-2 bira içeriz dedi. Alkol pek kullanmam ama zaten herhangi bir art niyet de aramadım. Normal sevgiliyiz sonuçta. Öpüşmüşlüğümüz var tabiki ama cinsel anlamda bi yakınlaşma yoktu. Herneyse gitmeden aradım dışarda olduğunu içkileri aldığını söyledi. beraber marketten alışveriş yapıp eve gittik. Evde kimse yoktu. Ersanlar nerde diye sorduğumda onlar bu gece Canların evinde takılıyorlar dedi. Biraz korktum öyle deyince. Bişeyler felan yedik neyse. Film izlerken elini omzuma attı. Sarılmaya felan başladı. Kafası zaten alkolden dolayı güzelleşti. Bende ses etmedim. Birden göğüslerimi okşamaya başladı. Atarlandım biraz geri çekti ama niyeti belliydi bu akşam beni sikecekti.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer