Breaking News
Loading...
9 Kasım 2013 Cumartesi

baldızımı bozdum

Merhaba ben Ahmet. Eşim Göknur ile 2 yıl önce görücü usulü ile evlendik. Küçük baldızım Aynur’la bizim nişanımız bir hafta ara ile yapılmış ama baldızım bizden birkaç ay önce evlenmişti. Bacanak gerdek gecesi heyecanına dayanamayıp geceyi hastanede geçirmiş ve güzel baldızımı ancak 3 gün sonra sikebilmişti. Bu durum kayınvalidem ve diğer baldızlarımı olumsuz etkilemiş olacak ki Göknur’a benim durumumu sormaya başlamışlar. Göknur’da valla Ahmet’in böyle bir duruma düşeceğini sanmam, fırsat versem düğünden önce sikecek, hem şeyi çok büyük nasıl alacağım çok korkuyorum demiş. Gerdek gecemizde Göknur’u tam 3 kere siktiğimi öğrenen büyük baldızım bu nasıl adam boşaldıktan sonramı sikti 3 defa diye hayretle ağzı açık kalmış. Desene bizim kocalar seninkinin yanında çocuk kalır, bizde haftada 3 defa sikişiyoruz diye seviniyoruz demiş.

O günden sonrada özel günler hariç her gece, özel günden sonra ise en az üç kere sikiyorum karımı. Evliliğimizin üzerinden bir yıl geçmişti. Göknur’u son günlerde hep huzursuz ve neşesiz görüyordum. Hatta bazı akşamları sikerken ağlıyordu. Sebebini soruduğum halde söylemiyordu. Bir akşam eve gelirken otobüse sarışın bir afet bindi. Tabi oturacak yer olmadığı için ayaktayız. Bir durak sonra
binenler olunca afet yanıma kadar geldi. Otobüs salladıkça sürtünüyoruz. Aklımı başımdan aldı. Onun verdiği şehvetle eve geldim. Kalçaları, göğüsleri, dudakları hiç aklımdan çıkmıyordu. Onun hayaliyle eşimi sikerken eşim ağlamaya başladı. Tüm iştahım kaçmıştı. Israrla nedenini sordum. Aynur dedi. Ne oldu Aynur’a diye sordum. O sümsük kocası aylardır sikmiyorumuş. Bende bilmeden senin beni her akşam nasıl defalarca siktiğini anlattım. Ben yarağa hasretim sen her akşam defalarca sikiliyorsun diye ağladı. Her akşam sen beni sikerek uçururken aklıma Aynur düşüyor, o yüzden ağlıyorum. Daha şimdiden böyle olursa bunun sonu ne olur Ahmet diye boynuma sarılıp hıçkıra hıçkıra ağladı. Aşkım ne yapabiliriz ki elimizden bişey gelmez. Gidipte adama Aynur’u niye sikmiyosun diyemem ya dedim. Madem kocası olacak sümsük sikmiyor o zaman söyle kardeşine sikecek birini bulsun dedim. O güne kadar hiç düşünmediğim baldızım hep aklıma geliyor, heyecanlanıyordum. Baldızımın bana bakışlarının değiştiğini görebiliyordum. Bazı geceler Aynur’u hayal ederek karımı siktiğim bile oluyordu.

Yine bir akşam karımı kucağıma aldım sevişirken ağlamaya başladı. Yine ne oldu diye sordum. Aynur, yaraksızlık kızın başına vurmuş kafayı yiyecek zavallı kardeşim, senin gibi bir kocası olmasını çok istiyor dedi. Ne yapabilirim benim başka eşim benzerim yok, ben mi sikeyim kardeşini dedim. Aslında iyi fikir neden daha önce düşünmedim ben bunu diyerek gülmeye başladı. Bir anda eski Göknur olmuş yarağımı deli gibi yalıyordu. Kafasına öpücük kondurup aslanım benim, kobram sana ikinci karı geliyor, hem çok isteğinin el değmemiş göt bile var onda diye iltifat ediyordu. Tabi iltifat yağmuruna tutulan yarak her zamankinden daha iştahlı görevini yaptı ve sabaha kadar 3 defa siktim Göknur’u.

Aradan birkaç gün geçmişti. Eve geldiğimde kapıyı Aynur açtı. Eniştem benim hoş geldin diye iltifat ediyor, gülücükler saçıyordu. Aynı şeklide eşimde sanki bayram günü çocukları gibi şen ve neşeliydi. Her ikisi de göğüs ve sırt dekolteli mini etekli elbise giymişlerdi. Üst tarafta sütyen olmadığı için memeleri çok güzel gözüküyordu. Uzun boylu olan baldızın sütün gibi bacakları tüm güzelliği ile ortada duruyordu. Hayırdır düğün varda benim mi haberim yok dedim. Karım evet aşkım çok özel bir düğün var dedi. Kimin düğünü bu böyle sizin yüzünüzü güldüren diye sorduğumda baldızım gözlerinin içi gülerek sürpriz enişteciğim sürpriz dedi. Kocan gelmiyor mu düğüne diye sordum. Baldızım, o sümsük gece vardiyasında enişte, hem ne işi var onun düğündeki kendi düğününü beceremedi o dedi kızgın bir ifadeyle. Akşam yemeğini yedikten sonra bari gidip bir duş alıp hazırlanayım diyerek masadan kalkıp banyoya gittim. Anlamıştım bu çok özel düğünün bizim evde olduğunu. Önce sakal traşı sonra etek traşı olup yarağımı temizledim. Sonra baldızın ilk postası düşündüğünden daha uzun olsun diye 31 çekip boşaldım. Duş alıp çıktığımda eşim damatlığımı hazırlamış beni bekliyordu. Bu akşam bunları giymeni istiyorum diyerek dışarı çıktı. Elbiseleri giyerek salona geçtiğimde eşim yalnızdı. Aynur hazırsa çıkabiliriz dedim. Hadi kocacım maden hazırsın gelini daha fazla bekletmeyelim dedi. Elimden tutup çocuk odasına götürdü beni. İçeri girdiğimizde gözlerime inanamadım. Baldız gelinliğe benzer mini beyaz bir elbise giymiş, başına duvak örtmüş tüm güzelliği ile karşımızda duruyordu. Eşim, nasıl kocacım gelini beğendin mi diye sordu. Beğenmek ne kelime hayatım bayıldım, senden sonra gördüğüm en güzel gelin dedim. Eşim de çok naziksin aşkım ama itiraf edeyim bu gelin benden bile güzel dedi. Baldızım ise tam bir gelin edasında hiç konuşmadan başını öne eğmiş öylece duruyordu. Eşim, hadi kocacım güzeller güzeli gelini daha fazla bekletme, zaten yeteri kadar bekledi, sabredecek hali kalmadı dedi. Bu sürpriz düğünün şanslı damadı olarak baldızımın yanına varıp duvağını açtım. Sade bir makyaj yapan baldızım tüm güzelliği ile karşımdaydı. Bu sırada her şeyi hazırlayan karım salonda müzik açmıştı. Baldızın elinden tutup salona götürdüm. Dans etmeye başladık. Baldızın güzelliği ve parfümü aklımı başımdan almıştı. Daha fazla dayanamayıp dudaklarına yapıştım. Baldız memeye hasret kalmış bebek gibi dudaklarımı emiyordu. Sonra boynuna inip kulak arkasını ve omuzlarını güzelce öptüm. Tabi ellerim boş durmuyor mini eteğin altından kaymak gibi amcığını okşuyordum. Baldızda bu arada fermuarı açıp pantolonun içinde zonklayan yarağımı dışarı çıkartmaya çalışıyordu. Eşim kulağıma eğilerek biliyor musun hayatım Aynur’un amcığı tahmin edemeyeceğin kadar beyaz dedi. Hemen baldızın üzerindekileri bir çırpıda çıkartıp çırıl çıplak bıraktım. Eşimin yardımı ile üzerimdeki elbiseden kurtulup baldızı ayakta 69 pozisyonunda kucağıma aldım. Karımın dediği gibi Aynur’un amcığı beyaz ve tertemizdi. Yarağımı eline alan Aynur, kız abla çok kötüsün, ben aylarca yarağa hasretken sen bu muhteşem yarağı her gece yedin öylemi diye inliyordu. Aynur, eline biberon almış bebek gibi yarağımı somurmaya başladığında ben beyaz amcığını yalayıp, kilitorisini ısırp baldızı iyice deliye dönderiyordum. Bu arda karım kamerayı almış yönetmen edası ile bizi çekiyordu. Aynur yarağımı gırtlağına kadar ağzına alıyor bazen de hızını alamayıp ısırıyordu. Ara sırada yala kocacım yala uçur beni diyordu. Gözümün önünde duran küçük kestanesi beni deli ediyordu. Amını yalayarak dilimi kestanesine götürdüğümde Aynur kucağımda kıvranıp yarağımı gırtlağına kadar sokuyordu. Aynur’un göt deliğini yaladığımı gören karım yere yatın hayatım orayı çekemiyorum dedi. Hiç pozisyonu bozamdan yatak odasına götürdüm. Yatağa sırtüstü yatıp 69 pozisyonunda baldızın amını ve götünü yalamaya devam ettim. Aynur çığlık atarak kasıldı ve suları ağzıma yüzüme aktı.

Baldızı kucağımdan alıp yatağa yatırdım. Eşime dönerek aşkım kameranın acısını iyi ayarla gelin hanımın gerdeğini en ince ayrıntısına kadar çek dedim. Baldızın bacaklarını omzuma alıp vıcık vıcık olan amcığına yarağımı dayadığımda baldız yılan gibi kıvranmaya başladı. Biraz kafasını amının dudaklarında ve kilitorisinde sürttükten sonra yarağımı tükürükleyim hızlı bir şekilde soktum. Yarısı bile girmemişti ama baldız ilk defa yarak yiyor gibi bağırmıştı. Biraz git gel yapıp baldızın daracık amcığını alıştırdıktan sonra bacaklarını serbest bırakıp beline sıkıca sarıldım. Sonra dudağını somurarak yarağımı sonuna kadar kökledim. Baldızım boynuma sıkıca sarılıp dudağımı adeta kemiriyordu. biraz böyle devam ettikten sonra en sevdiğim sikme pozisyonu için baldızın bacaklarını omzuma alıp kollarımı beline dolayıp iyice paket ettikten sonra güzel baldızım dilini öpmek istiyorum dedim. Baldız başına geleceklerden habersiz dilini ağzıma uzattı. Dilini somurmaya başlamadan kafasına kadar yarrağımı çıkarttım. Artık zamanı gelmişti. Baldızın dilini var gücümle içime çekerken aynı anda yarağımı bir hamlede kökledim. Neye uğradığını anlamayan baldız güzel gözlerinden boncuk boncuk yaş süzülürken tırnaklarını sırtıma geçirmeyi ihmal etmemişti. Baldız dilini bıraktırmak için kıvranırken ben hızlı hızlı amına pompalıyordum. Aynur’un dilini bırakıp bir süre bacak omuzda siktikten sonra üzerinden kalkıp domalttım. Baldızın arkasındaki yerimi alıp tekrar amına yarağımı kökleyip başladım git gele. Aynur aldığı zevkin etkisi ile çarşafı avuçlayıp ısırıyordu. Bu duruma daha fazla kayıtsız kalamayan güzel karım kamerayı sabit bir yere bırakıp taşaklarımı okşamaya başladı. Aslan kocam benim diyerek dudaklarıma yapıştı. Baldız yeniden titreyerek boşalmaya başladı. Bir süre sonra bende volkanı baldızın bal kutusuna patlattım.

Biraz dinlenmek için yatağa uzandım. Karım 69 pozisyonu alıp üstüme çıkıp yarağımı yalamaya başladı. Karımın amı çoktan zevk suları ile dolmuştu bile. Yarağımın yeniden şaha kalktığını gören baldızım kız abla sen ne şanslısın ya, artık bu yarak ikimizin ve ben her gece buradayım haberin olsun dedi. Karım da yarağımı ağzından çıkartıp acele etme küçüğüm senin gerdeğin daha bitmedi hele bitsin sen buraya taşınmak istersin dedi. Sonra yarağımın üstüne oturup biraz git gel yapan karım üzerimden kalkarak hadi aşkım, gelin hanıma göster gerdeğe nasıl girilir dedi. Ayağa kalkıp Aynur’u kucağıma alıp dudaklarına yapıştım. Dilini istediğimde olmaz az daha canımı çıkartıyordun o neydi öyle anlamadım valla dedi. Sakin ol bu defa yavaş olurum kopartmam korka dedim. Dilini yavaş yavaş somururken göt deliğini parmaklamaya başladım. Daha önce bırakın sikilmeyi el dahi değmeyen Aynur’un götü çok dardı. Biraz alıştırdıktan sonra yatağın üstüne domaltıp arkasına geçtim. İyice yalayıp yumuşattıktan sonra eşimin elinde hazır tutuğu masaj yağını dökerek iyice hazır hale getirdim. Aynur, enişte o koca yarağı o küçük deliğime sokabilirsen vallahi buradan gitmem bacanağından boşanır senin ikinci karın olurum dedi. Yarağımı eliyle yağlayan Göknur, kardeşinin götüne bir tokat atıp yavaş ol benden izin aldın mı ki ikinci karı oluyorsun diye takıldı. Aynur’da vallahi bunca zaman sen yedin bu yarrağı istesen de istemesen de bu saatten sonra bu yarağı benden kimse alamaz dedi. Onlar konuşurken ben yarağımın mantar gibi açılan kafasını baldızın küçük deliğine sokmak için çaba harcıyordum. Biraz zor olsa da yeni karımın çığlıkları ile yarağımın kafasını baldızın küçük götüne soktum. Aynur öldürdün beni aşkım diyerek kafasını yastığa gömüp ısırıyordu. Biraz bekleyip yarağımı çıkarttım. Baldızın yırtılan götünden kan gelmişti. Amına birkaç kez soktuktuktan sonra yeniden götüne daldım. Baldızın götü o kadar dardı ki o anı hiç unutamıyorum. Alışması için yavaş yarısına kadar soktuğum yarağımı çıkartıp biraz daha mesaj yağı döktükten sonra bir hamlede köküne kadar soktum koca yarağımı küçük göte. Aynur öldüm anam diye bağırdı. Biraz yavaş git gelden sonra artık Aynur’da alışmış, aldığı zevkle adeta transa geçmişti. Biraz daha siktikten sonra sarsılarak boşalan Aynur’un bacakları titremeye başladı. Sikimi içinden çıkartıp yatağa yan yatırıp yeniden götüne daldım. Yaklaşık an dakika kadar siktikten sonra sırtüstü yatıp baldızımı kucağıma alıp kontrol sende istediğin deliğine istediğin gibi sok dedim. Baldız biraz amına biraz götüne sokarak dörtnala at sürer gibi yarağımın tadını çıkartıyordu. Karım yeter artık dayanamayacağım sik beni kocacım diyerek gelip kardeşini kucağımdan kaldırdı. Karımı altıma alıp bacak omuza yaptım. Bir hamlede amının derinliklerine indim ve başladım pompalamaya. Yaklaşık on dakika siktikten sonra aşkım volkan patlamaya hazır dedim. Karım mesajı almıştı. Amından çıkarttığım yarağımı karımın ağzına dayadım. Karım kafasını ağzına alıp taşaklarıma masaj yaparak tüm menimi gırtlağına boşattı. Bizi izleyen küçük karım hayretle bize bakıyordu. Boşalmam bitince kalkıp banyoya gidip duş aldım. Geldiğimde baldız ablasına sarılmış sana ne kadar teşekkür etsem az, sen olmazsan sikilmenin ne olduğunu bilmeden ölecektim diyordu. Karım ise sen yeter ki mutlu ol bebeğim, eniştenin yarağı ikimize de yeterde artar bile diyerek bana döndü ve yalan mı aslan kocacım dedi. Tabii ki güzel karıcım sen iste yeter ki ben ikinizi de büyük bir zevkle sikerim diyerek ikisinin arasına girip yatağa uzandım, karılarımı kollarıma alıp yanaklarından öptüm.

Aynur, enişte sen bir harikasın bana unutamayacağım bir gerdek yaşattın diyerek yarağımı eline alıp bu koca siki götüme nasıl aldım ya bende harikayım galiba dedi. Sonra eşim görüntüleri izleyelim bakalım öylemi deyince salona geçip izlemeye başladık. İzledikçe sikim yeniden kalkmaya başladı. Muhteşem sikilmesini izleyen badız farkında bile değildi. Ama bu duruma alışkın olan eşim hemen yarağımı eline alıp okşamaya başladı. Eşim ağzına alıp dondurma gibi yalarken fark eden baldız yuh artık bu kadarda değil diye mırıldandı. Baldızın elinden tutup amını ağzıma getirmesini istedim. Amını yaladıkça çılgına dönen baldız orospu çocuğu yıllarca yanında boşuna kalmışım diye eşine küfrediyordu. Karım daha fazla dayanamayıp üstüme çıktı. Elleriyle yarağımı amına yerleşirip başladı oturup kalkmaya. Çok güzel bir duygu iki kadınla aynı anda sevişmek. Biraz böyle devam ettikten sonra karımı domlattım, karımdan daha uzun olan baldızımı da karımın sütüne çıkartıp arkasına geçtim. Sırasıyla önce karımın, sonra baldızın amını sikerek baldızın küçük göt deliğinin derinliklerine bıraktım yarağımı. Yarım saat kadar olmuştu bacaklarım yorulduğu için koltuğa oturup sıra sizde diyerek kontrolü karılarıma bıraktım. Önce eşim yarağın üstüne çıktı, baldız bal kutusunu ağzıma dayayıp balını boşaltı. Sonra yer değiştirdiler, karım bal kutusunu ağzıma başlatırken bende baldızın amına boşaldım. Artık dayanacak halim kalmamıştı. Hep beraber yatağa geçip uyuduk.

Sabah olduğunda küçük karım bize teşekkür kahvaltısı hazırlamıştı. Duş alıp kahvaltı yaptıktan sonra işe gittim. Öğleden sonra Aynur telefon açıp aşkım işten erken çıkma şansın var mı diye sordu. Hayırdır baldız akşama kadar sabredemedin mi diye sordum. Gülerek canım benim erken çıkarsan benim eve gidip kıyafetlerimi alalım, karın olarak bundan sonra benim yerim senin yanın dedi. Telefonu kapatıp Göknur’u arayıp haberi olup olmadığını sordum. Meraklanma eşini arayıp, ablam rahatsız ona bakmam lazım diyerek bir hafta izin aldı dedi. Tabi bir hafta boyunca baldızı yarağa doyurmak ta boynumuza borç olduğu için işten bir hafta izin aldım. Üçümüz için unutulmaz bir hafta geçirdik. Tabi bacanağın olanlardan haberi yok. O günden beri her fırsatta güzel baldızımı hem amından hem götünden sikip yarağa doyuruyorum. Küçük kızının yarağa doyduğunu öğrenen kaynanam artık daha mutlu ve beni daha çok seviyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer